Høy kundetilfredshet
OM OSS
DNA

Høy kundetilfredshet

Vi måler kundetilfredsheten.

Kvalitet for oss er å levere det våre kunder ønsker på en profesjonell måte. Før et oppdrag diskuterer og dokumenterer vi hva kunden forventer av oss, etterfulgt av et tett samarbeid med kunden for å forsikre oss om at våre bidrag oppfyller kundenes forventninger i løpet av oppdraget. På denne måten er vi i stand til å kontinuerlig forbedre tjenesten vi leverer. Til slutt vurderer kunden vår innsats basert på de mål og prioriteringer som er definert av kunden i starten av oppdraget. OTACE - On-Time og Above Customer Expectation (I tide og over kundens forventinger).

Kundens forventinger

Vårt verktøy for kundetilfredshet, OTACE, ble lansert allerede i 1995 og er i dag et anerkjent og verdsatt verktøy som vi konsekvent bruker i våre oppdrag. Vårt mål er alltid å sørge for leveranser som overgår kundens forventninger, og resultatet av våre målinger viser at vi ofte når dette målet.

kontakt
  • Morten Løvstad
    Morten Løvstad
    CEO, Sogeti Norway
    +47 95 25 76 94
  • Gro-Synne Ingebricson
    Gro-Synne Ingebricson
    Sales Manager, Sogeti Norway
    +47 91 51 05 51