Felles

Felles

Testing n.0

Future Tech, Today

Tilbake til TestExpoTM

Algorithmic business for the
age of Customer obsession

Michiel Boreel, Group Chief Technology Officer, Sogeti Nederland
Michiel Boreel has worked in the IT Industry for over 25 years. Now in the role of CTO contributing to the innovation in the group. In 1994 Sogeti asked Michiel to lead a new initiative, Vision, Inspiration, Navigation Trends (VINT), a small research group with the goal of inspiring customers to apply new technology in business processes. Constant theme in all of the VINT research is the question what role IT will play in the future society and how technology can be applied to create meaningful business innovation. Since 2007, Michiel Boreel is, as Chief Technology Officer, part of the Management Board of Sogeti Group on international level.

  • Tid:                     09.10
  • Språk:                Engelsk

Best i verden

I jakten på hva som kjennetegner de beste, har Sigurd Granmark besøkt nærmere 500 selskaper, lag, og organisasjoner. På TestExpo vil han dele med oss hva han mener kjennetegner de selskapene og ansatte som vil stå igjen som vinnere og tapere.

Sigurd Granmark, Organisasjonsutvikler, Ledertrener og Foredragsholder, All in Consulting & All in Sports
Sigurd Granmark er tidligere leder av Adidas-gruppen i Norge. Han har lang erfaring som leder av internasjonale selskaper og har mottatt flere utmerkelser for sitt lederskap. Sigurd jobber også som mental trener for ledere, trenere og utøvere. Adidas Norge er markedsleder og kåret til den beste organisasjonen i Europa. Sigurd er også eier av langrennslaget Team BN Bank.

Da Sigurd tok lederstillingen i Adidasgruppen, var Adidas kjent som et varemerke som ikke var «in». Sigurd gjorde flere grep for å snu dette og for å gi de ansatte en ny giv og tro på produktet. Blant annet ga han sine medarbeidere fri en dag i måneden, på en betingelse. De måtte gjøre noe som utviklet dem som ansatt i selskapet.
Dette var et kontroversielt valg, men summen av bevegelsen i selskapet som ble startet førte til en revolusjon av varemerket fra å være utskjelt og billig, til å komme inn i varmen igjen og bli likestilt med konkurrenten Nike, noe som ble ansett som nærmest umulig på et punkt.

  • Tid:                     12.35
  • Språk:                Norsk

 

todo todo
Kontakt
  • Gro-synne
    Gro-Synne Løvås
    Sales Manager
    +47 91 51 05 51
  • Morten Løvstad
    Morten Løvstad
    CEO
    +47 95 25 76 94
Påmelding TestExpo 2017